1. Cum funcționează abonamentul la platformă și ce beneficii am?

R: Orice tip de abonament îți permite accesul complet la toate cursurile și informațiile de pe platformă. De asemenea, vei avea acces și la toate cele care se vor încărca ulterior, fără a plăti nimic în plus.

După abonare te rog să soliciți accesul în grupul privat de Facebook al abonaților. Acolo eu asigur suport tehnic complet și multe alte metode prin care să evoluezi în carieră. De asemenea avem lunar Sesiuni de Consultanță unde sunt la dispoziția abonaților, răspund la orice întrebare și dezbatem orice subiect se propune.

  1. Cum pot plăti un abonament?

R: Abonamentul lunar se poate plăti DOAR cu cardul pe platformă, printr-o plată online obișnuită. Dacă nu ai un card bancar, abonamentele pe 3 luni, 6 luni și un an se pot plăti și prin transfer bancar sau cu numerar la orice agenție BRD.

  1. Cu ce tip de card pot plăti? Se poate și dacă nu am cont în lei și nu locuiesc în România?

           R: Poți plăti cu orice card care poate fi folosit la plăti online pe internet.

Nu contează în ce monedă ai contul sau țara în care te afli, este o plată online obișnuită. Banca va face automat conversia în lei.

  1. Dacă nu am un card, poate plăti pentru mine altcineva care are card?

R: Sigur, oricine poate plăti pentru tine, însă e bine să introduci datele tale personale atunci când creezi contul pe platformă.

  1. Dacă mă abonez lunar, trebuie să fac eu plata în fiecare lună?

R: Nu, nu trebuie, ai scăpat de grija plăților. Se fac automat, lunar (sau anual în funcție de abonament), doar să te asiguri că la data respectivă ai suma în cont.

  1. Ce se întâmplă dacă la data scadenței abonamentului nu am bani în cont?

R: Sunt luate în calcul aceste situații normale, NU se restricționează accesul la platformă și NU se anulează abonamentul. Procesatorul de plăți este setat automat să efectueze încercări de retragere a abonamentului și în zilele următoare, până când vei alimenta contul.

  1. Cum schimb cardul cu care m-am abonat? (dacă a expirat sau l-am schimbat)

R: Datele se modifică foarte simplu, scrii pe chat și se rezolvă instant.

  1. Pot schimba data la care mi se retrage abonamentul lunar?

R: Sigur, scrii pe chat și se schimbă imediat.

  1. Exista perioadă minimă de abonare? Cum mă pot dezabona? 

R: Te poți abona o lună sa vezi dacă ți se potrivește și apoi poți renunța.

Îmi trimiți un mesaj pe Facebook Messenger sau un email și te dezabonez imediat.

  1. Dacă mă abonez și constat că nu e pentru mine, pot recupera banii?

R: Sigur, eu ofer 100% Garantie pe Satisfactie. Dacă din orice motiv nu-ți place, mă anunți și primești toți banii înapoi.

  1. Dacă mă dezabonez, mă pot reabona altădată?

R: Cu siguranță, poți relua abonamentul oricând, trebuie doar să mă anunți.

  1. De ce nu mai pot accesa cursurile, cu toate că sunt abonat? 

R: De obicei acest lucru se întâmplă pentru că nu ești autentificat pe cont. Intră pe platformă în secțiunea cont și autentifică-te cu emailul și parola.

Pentru orice problemă tehnică, te rog să scrii pe chat.

  1. Cum schimb adresa de mail cu care mi-am creat contul pe platformă?

R: Se rezolvă imediat cu un mesaj pe chat.

  1. Cum mă pot autentifica dacă am uitat parola contului? 

R: În câmpul de autentificare apeși butonul de recuperare a parolei și vei primi instrucțiuni pe mail.

  1. În ce ordine este bine să vizionez cursurile de pe platformă?

R: Ordinea în care eu recomand să începi să urmărești cursurile este exact ordinea în care sunt afișate pe platformă. Au o logică și o legătură între ele și informația se completează de la un curs la altul. Plus că te ajută să înțelegi tehnica mea de lucru. Este bine să alternezi cursurile de tehnică cu cele de pictură, care sunt afișate tot în ordinea dificultății.

  1. Când voi începe să exersez în urma vizionarii cursurilor, trebuie să folosesc aceleași materiale care sunt folosite efectiv în cursuri? 

R: Eu folosesc doar materiale de pe www.nailshop.ro. Tu poți folosi orice tip de materiale care au caracteristici asemănătoare, explic acest lucru la fiecare curs în parte.

  1. Pot cumpăra doar un curs separat, fără să mă abonez?

R: Da, poți cumpăra și separat, doar că este mai avantajos să te abonezi. În plus, o parte dintre cursuri nu se pot cumpăra separat și sunt disponibile doar abonaților.

  1. Primesc diplome pentru cursuri? Diplomele se primesc automat?

R: Primești diplomă pentru fiecare curs care presupune exercițiu practic. O primești pe mail și o poți printa la un copy center.

NU vei primi diplomele în mod automat după abonare sau după ce urmărești un curs, ci doar după ce exersezi în urma unui curs.

Vreau să văd că ai urmat cu atenție acel curs și pentru asta ar trebui să-mi trimiți o lucrare executată în urma vizionarii cursului. De fapt asta este în avantajul tău, pentru că îți explic unde greșești și cum să-ți corectezi greșelile.

  1. Diplomele sunt recunoscute sau acreditate?

R: Diplomele acreditate sunt de fapt Certificate de Calificare emise de Ministerul Muncii în urma absolvirii unui curs de bază fizic, nu online.

Pe platforma EduNails sunt doar cursuri de specializare sau de perfecționare online, prin urmare diplomele NU pot fi acreditate.

Eu emit diplome de participare la aceste cursuri, iar diplomele sunt autentice și valabile deoarece eu sunt trainer și formator certificat. Însă doar cu aceste diplome NU poți practica legal aceasta meserie, ai nevoie de un Certificat de Calificare.